Diagnoza i terapia Integracji Sensorycznej
Terapia integracji sensorycznej
- Na terapię integracji sensorycznej na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 22 w Warszawie przyjmowane są dzieci:
- uczęszczające do szkół i przedszkoli na terenie dzielnicy Włochy posiadające pisemne oceny rozwoju procesów integracji sensorycznej ze wskazaniami do terapii,
- nie mające w swoich placówkach możliwości korzystania z terapii,
- do ósmego roku życia (starsze tylko, jako kontynuacja rozpoczętej terapii i gdy pozostaną wolne miejsca)
- zgłoszone przez rodziców na listę oczekujących w sekretariacie poradni.
- Na terapię dzieci kwalifikuje zespół specjalistów poradni na podstawie opinii. Zgłaszając dziecko na terapię, należy więc jednocześnie dostarczyć kserokopię posiadanych dokumentów (nie dotyczy dzieci diagnozowanych w tutejszej poradni).
- Zajęcia odbywają się w godzinach rannych i popołudniowych. Pierwszeństwo do zajęć po południu mają dzieci uczęszczające do szkół.
Ocena rozwoju procesów integracji sensorycznej
- Na ocenę rozwoju procesów integracji sensorycznej na terenie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 22 w Warszawie przyjmowane są dzieci uczęszczające do szkół i przedszkoli na terenie dzielnicy Włochy bez względu na wiek.
- Zapisy na listę do oceny odbywają się w sekretariacie poradni, termin diagnozy ustala indywidulanie terapeuta.
- Ocena odbywa się w godzinach rannych. Na pierwszą wizytę przychodzi rodzic z dzieckiem.
- Na zajęciach i ocenie rozwoju obowiązuje zmiana stroju(strój sportowy) i obuwia(najlepiej boso, ewentualnie w skarpetach antypoślizgowych).